"Logiczny test uliczny" 4fun.tv i Activ Logic
  • 0
  • 1
8.05.2008

„Logiczny test uliczny” 4fun.tv i Activ Logic

7 maja w stacji 4fun.tv ruszyła specjalna akcja „Logiczny test uliczny” wspomagająca kampanię internetową producenta tabletek musujących zwiększających koncentrację – Zdrovit Activ Logic – firmy Natur Produkt Zdrovit. W ramach kampanii prezenterzy 4fun.tv będą przeprowadzać uliczne sondy oraz promować stronę www produktu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2008

Małopolska pozycjonuje się w wyszukiwarkach

Samorząd Województwa Małopolskiego podjął działania mające na celu pozycjonowanie serwisu turystycznego Małopolski www.visit.malopolska.pl w wyszukiwarkach internetowych, przede wszystkim w Google. Strategia pozycjonowania zakłada zwiększenie widoczności serwisu w wyszukiwarkach pod frazami kluczowymi powiązanymi z najpiękniejszymi miastami Małopolski, zabytkami Unesco, architekturą drewnianą, uzdrowiskami i innymi atrakcjami regionu.