Piąta edycja szkolenia SEM
  • 0
  • 1
8.05.2008

Piąta edycja szkolenia SEM

12–13 czerwca 2008 w Łodzi odbywają się warsztaty szkoleniowe z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych, organizowane przez agencję SEM Bluerank.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

8 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2008

Małopolska pozycjonuje się w wyszukiwarkach

Samorząd Województwa Małopolskiego podjął działania mające na celu pozycjonowanie serwisu turystycznego Małopolski www.visit.malopolska.pl w wyszukiwarkach internetowych, przede wszystkim w Google. Strategia pozycjonowania zakłada zwiększenie widoczności serwisu w wyszukiwarkach pod frazami kluczowymi powiązanymi z najpiękniejszymi miastami Małopolski, zabytkami Unesco, architekturą drewnianą, uzdrowiskami i innymi atrakcjami regionu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2008

Japończyk wyraźniej dostrzega tło

Brandon Keim, Placing the face in context: Cultural differences in the perception of facial emotion, “Journal of Personality and Social Psychology [pdf]”, marzec 2008

Różnice w spostrzeganiu i odbiorze bodźców widocznych na zdjęciach pomiędzy mieszkańcami Ameryki Północnej i Japończykami. Przedmiotem badań było pokazanie zdjęcia przedstawiającego cztery postacie w tle i jedną osobę na pierwszym planie z różnymi wyrazami twarzy emanującymi radość, złość i smutek.

Jak się okazało, Japończycy patrząc na zdjęcie odbierali je jako całość, w przeciwieństwie do Amerykanów, którzy instynktownie wyodrębniali centralną osobę z otoczenia. Badacze obserwując ruch gałki ocznej uczestników, dostrzegli, iż spojrzenie Japończyków szybko wędrowało w kierunku tła zdjęcia. Dodatkowo Japończycy stwierdzili, iż na ich percepcję ma wpływ wyraz twarzy postaci widocznych w tle zdjęcia.