Lis, Kurski, Lisicki, Zaremba w „Tygodniku Powszechnym”
  • 0
  • 1
14.01.2009

Lis, Kurski, Lisicki, Zaremba w „Tygodniku Powszechnym”

Czy należy bić alarm dla mediów? W zorganizowanej przez „Tygodnik Powszechny” dyskusji wzięli udział najważniejsi polscy publicyści: Tomasz Lis (TVP), Jarosław Kurski („Gazeta Wyborcza”), Paweł Lisicki („Rzeczpospolita”) i Piotr Zaremba („Dziennik”).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2009

Coś za nic: Nowa Era marketingu? (MarketingProfs)

T. Brunelle, Something for Nothing: The New Age of Marketing and Advertising?, "MarketingProfs", 13.01.2009

Tym razem "profesorowie" zastanawiają się, czy wiekszą wartość posiada pomysł sam w sobie, umiejętne sprzedanie go czy może wdrożenie go w życie. Dyskusja ta umiejętnie prowadzi do krytycznego spojrzenia na marketing w wydaniu historycznym (1.0) i (niemal całkowitej) afirmacji marketingu współczesnego (2.0).