0 1 0 0 0 27.01.2009Devizion dla sieci restauracji Captain OlsenAgencja reklamowa Devizion opracowała kreację dla nowej sieci restauracji fish & chips Captain Olsen.
0 1 0 0 0 27.01.2009Rusza loteria promocyjna Prima Finezja i Data Solutions„Pensję na cały rok” już od 15 stycznia będzie można wygrać w promocji konsumenckiej marki Prima Finezja. Na wielbicieli kawy czeka 6 rocznych pensji w wysokości 30 000 złotych. Za koncepcję oraz organizację akcji odpowiada agencja marketingu relacji Data Solutions. Loteria promocyjna potrwa do 30 lipca br.
0 1 0 0 0 27.01.2009Raport z ilościowych badań sponsoringu kultury i sztuki 2008Dostępny jest już opracowany przez Fundację Commitment to Europe arts & business "Raport z ilościowych badań sponsoringu kultury i sztuki". Uwzględnione w raporcie wyniki stanowią część ilościową badań i wykazują ogólne tendencje oraz opinie sektora prywatnego w Polsce na temat działań sponsoringowych, ze szczególnym uwzględnieniem sponsoringu kultury i sztuki.
0 1 0 0 0 27.01.2009Garden of Words dla Żywiec Zdrój SAAgencja Garden of Words wygrała przetarg na realizację działań z zakresu komunikacji związanej z projektem Moje Silne Drzewo, organizowanym przez firmę Żywiec Zdrój SA.
0 1 0 0 0 27.01.2009Artegence wspiera rozwój IAB PolskaArtegence jako członek nadzwyczajny, ponownie włącza się do współpracy z Interactive Advertising Buremu Polska w nowej formule Związku Pracodawców Branży Interaktywnej.
0 1 0 0 0 26.01.2009Walentynkowa kampania TicTacaAgencja Netizens na zlecenie Ferrero Polska przygotowała „generator życzeń walentynkowych”. Walentynkowa akcja TicTaca startuje 23 stycznia 2009 r.
0 1 0 0 0 26.01.2009Rubikom i IdeoHR inicjują prace przy „Kodeksie Dobrych Praktyk Freelance”Z początkiem roku 2009 agencja doradztwa marketingowego Rubikom oraz butik personalny Ideo HR zainicjowali projekt społeczny - „Kodeks Dobrych Praktyk Freelance”.
1 1 0 0 0 26.01.2009Wasowski i Szczęśniak ponownie dla Link4Rusza nowa odsłona telewizyjnej kampanii Link4. Podobnie jak wcześniej w reklamie bierze udział duet satyryków: Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak.
0 1 0 0 0 26.01.2009Rynek telefonów według Skąpiec.plDla potencjalnych nabywców telefonów GSM liczy się przede wszystkim marka. W tym zakresie batalię o serca i portfele polskich konsumentów wygrywa definitywnie Nokia. Idealna komórka to tzw. puderniczka, wyposażona w aparat cyfrowy, radio oraz MP3. To tylko niektóre wnioski płynące z raportu przygotowanego przez porównywarkę cen Skąpiec.pl.
0 1 0 0 0 26.01.2009Seminarium PR Regionów już w środę w RzeszowieKryzys w samorządzie, corporate identity, budowa strategii dla regionu i jak zwykle - przykłady dobrych praktyk wykorzystania narzędzi public relations to tylko część tematów rzeszowskiej edycji Seminarium PR Regionów.