Lidl najaktywniejszą marką w telewizji. Tuż za nim telekomy
  • 0
  • 2
3.08.2017

Lidl najaktywniejszą marką w telewizji. Tuż za nim telekomy

Wśród najbardziej aktywnych marek w telewizji, które osiągnęły wynik co najmniej 10 000 GRP w grupie 4+ w pierwszym półroczu 2017 r., liderem jest Lidl (GRP 32 100). Na podium uplasowali się też operatorzy sieci komórkowych: Orange (GRP 25 058) i T-Mobile (22 978) – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 sierpnia 2017