Leroy Merlin zapłaci ponad 2,5 mln zł kary. Sąd apelacyjny potwierdził decyzję UOKiK
  • 0
  • 1
23.01.2013

Leroy Merlin zapłaci ponad 2,5 mln zł kary. Sąd apelacyjny potwierdził decyzję UOKiK

Sposób rozpatrywania reklamacji przez Leroy Merlin Polska wprowadzał konsumentów w błąd. Decyzję prezes UOKiK potwierdził sąd apelacyjny. Utrzymana została również nałożona kara finansowa – ponad 2,5 mln zł. Decyzja jest prawomocna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 stycznia 2013

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2013

Jakie sklepy najczęściej pojawiają się w mediach? – analiza Press-Service Monitoring Mediów

Według firmy OC&C Strategy Consultants, która przepytała 25 tys. respondentów, najbardziej godnym polecenia sklepem jest Allegro. Drugie miejsce zajęła Ikea, a trzecie Rossmann. Pozostałe najbardziej lubiane miejsca zakupów to Empik, Biedronka, H&M, Reserved, Sephora, Super-Pharm i Douglas. Agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów przeanalizowała, które z tych sklepów najczęściej pojawiają się w mediach i jak przekazy medialne o nich wpływają na preferencje konsumentów.

22 stycznia 2013