Jakie sklepy najczęściej pojawiają się w mediach? – analiza Press-Service Monitoring Mediów
  • 0
  • 2
23.01.2013

Jakie sklepy najczęściej pojawiają się w mediach? – analiza Press-Service Monitoring Mediów

Według firmy OC&C Strategy Consultants, która przepytała 25 tys. respondentów, najbardziej godnym polecenia sklepem jest Allegro. Drugie miejsce zajęła Ikea, a trzecie Rossmann. Pozostałe najbardziej lubiane miejsca zakupów to Empik, Biedronka, H&M, Reserved, Sephora, Super-Pharm i Douglas. Agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów przeanalizowała, które z tych sklepów najczęściej pojawiają się w mediach i jak przekazy medialne o nich wpływają na preferencje konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 stycznia 2013

22 stycznia 2013