Lech Premium rozpoczął letnią kampanię promocyjną pt. „Truck”
  • 0
  • 1
28.05.2010

Lech Premium rozpoczął letnią kampanię promocyjną pt. „Truck”

Najnowsza kampania piwa Lech Premium zaprasza do wzięcia udziału w niecodziennym głosowaniu. Na konsumentów czeka lodowa MEGAImpreza w środku lata. Akcja promuje możliwość wygrania przez dowolne miasto w Polsce (decydują głosy internautów) MEGAImprezy z truckiem pełnym zimnego Lecha. Na potrzeby akcji powstał m.in. wyrzeźbiony w lodzie serwis www.lech.pl. Kampania, która ma podkreślać główny atrybut piwa Lech Premium – orzeźwienie, potrwa do połowy lipca i obejmie zasięgiem cały kraj.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.05.2010

"Dom z Wyższą Kulturą" - ogólnopolski konkurs Alior Banku dla instytucji kulturalnych

Trwa ogólnopolska akcja skierowana do ponad 6 tys. placówek kulturalnych (domów kultury, fundacji i stowarzyszeń, gminnych centrów kultury itp.), której celem jest dofinansowanie najciekawszych projektów, aktywizujących lokalną społeczność. Konkurs jest realizowany we współpracy z tygodnikiem „Newsweek Polska”, dziennikiem „Fakt” oraz Narodowym Centrum Kultury. Projekty można zgłaszać do 18 czerwca.

27 maja 2010