0 1 0 0 0 12.08.2010Harnaś Mocne z mamastudioMamastudio zaprojektowało nowe opakowanie należącego do Carlsberg Polska, Harnasia Mocnego.
0 1 0 0 0 12.08.2010Dobre AC i tanie OC w PZU Z początkiem sierpnia wystartowała kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU, związana z poszerzeniem i uatrakcyjnieniem oferty. Nowe pakiety, bogatsze produkty i dodatkowe zniżki to tylko niektóre z wprowadzonych zmian w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Hasłem przewodnim kampanii marketingowej jest: "W ubezpieczeniach trzeba uważać na atrapy".
0 1 0 0 0 12.08.2010Huntkey nowym klientem agencji Monday PRW sierpniu 2010 roku firma Huntkey Enterprise Group rozpoczęła współpracę z agencją Monday PR. Huntkey jest jednym z pięciu czołowych światowych producentów rozwiązań zasilających.
0 1 0 0 0 12.08.2010Inplus w kuchni i łazienceAgencja InplusPR rozpoczęła współpracę z marką Deante – producentem wysokiej jakości produktów wyposażenia łazienek i kuchni.
0 1 0 0 0 12.08.2010Wyprawka do szkoły bez wyprawy do sklepuPrzygotowanie interaktywnej listy zakupów, zaplanowanie wydatków jeszcze przed wyjściem z domu, a przede wszystkim zapoznanie się z aktualna ofertą w domowym zaciszu - oto nowość w ofercie hipermarketów, czyli interaktywny katalog „Witaj szkoło” dostępny w Tesco.
0 1 0 0 0 12.08.2010Publicon z Hufgard OptolithWrocławska agencja Publicon z początkiem sierpnia rozpoczęła współpracę z Hufgard Optolith. Agencja będzie odpowiadać za PR produktowy firmy.
0 1 0 0 0 12.08.2010Unilever wybiera NuOrder GroupGrupa marketingu zintegrowanego NuOrder Group zdobyła kolejnego klienta. Jest nim należąca do koncernu Unilever marka Signal, dla której NuOrder zrealizuje strategię działań interaktywnych wspierających launch nowego wariantu pasty do zębów, Signal White Now Ice Cool Mint. Nowy klient pozyskany został w wyniku przetargu.
0 1 0 0 0 12.08.2010Wskocz na billboard w WałbrzychuPod koniec lipca, w ramach kampanii promującej otwarcie centrum handlowego Galeria Victoria w Wałbrzychu, rozpoczęto akcję „Wskocz na billboard”. Jej celem jest zachęcenie mieszkańców Wałbrzycha i okolic do wzięcia udziału w castingu na twarze Galerii Victoria.
0 1 0 0 0 12.08.2010Grolsch Independence Award dla młodych artystówDo 17 sierpnia można przesyłać zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu młodych twórców, organizowanego przez markę Grolsch. Zwycięzca, oprócz grantu w wysokości 10 000 zł, będzie miał możliwość zaprezentowania swojej twórczości podczas tegorocznego Free Form Festival.
0 1 0 0 1 12.08.2010Platforma wymiany upominkówWkrótce rusza nowy europejski portal dla branży upominków reklamowych Alladyn.net.