Lech Poznań inicjatorem ogólnopolskiej akcji S-O-S SAVE WATER
  • 0
  • 1
26.08.2008

Lech Poznań inicjatorem ogólnopolskiej akcji S-O-S SAVE WATER

Lech Poznań stał się inicjatorem akcji S-O-S SAVE WATER, mającej na celu uświadomienie młodym ludziom skali problemu braku wody pitnej na świecie. Pozyskane środki finansowe z akcji organizowanej w ramach meczów Kolejorza oraz festiwalu Stadium of Sound, m.in. ze sprzedaży dedykowanej wody oraz akcji SMS-owej, zostaną przekazane na kampanię społeczną „Zbieram wodę” Polskiej Akcji Humanitarnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.08.2008

„Oliwki. Perły Hiszpanii”

Wraz z początkiem września rozpoczyna się druga edycja ogólnopolskiej kampanii oliwek hiszpańskich „Oliwki. Perły Hiszpanii”. Kampania promocyjna oliwek hiszpańskich jest organizowana przez Biuro Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii, Agencję Promocji Regionu Andaluzji EXTENDA oraz Stowarzyszenie Hiszpańskich Eksporterów i Producentów Oliwek (ASEMESA). Tak jak w ubiegłym roku, za kreację, planowanie i realizację kampanii odpowiada agencja ORANGEBLUE.