Lech na dachu
  • 0
  • 1
19.01.2006

Lech na dachu

Kolejna nowość w reklamie zewnętrznej wprowadzona przez CAM Media. Firma poszerzyła ofertę reklamową na autobusach i zrealizowała pierwszą w Polsce kampanię na dachach autobusów. Innowacyjny projekt wykonano dla najnowszej kampanii Lecha.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Monika

18 lat temu

ale to juz bylo

w UK od kilku lat The Economist reklamuje sie w ten sposób - na dachach autobusów widnieje napis po angielsku: Pozdrawiamy czytelników z wyższych pięter.

19 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
19.01.2006

Eksperci Blend-a-med w sieci

Instytut Blend-a-med od teraz jest dostępny także on-line. Portal ekspercki Instytutu, przygotowany przez agencję interaktywną HYPERmedia (ISOBAR), to pierwsze w Polsce interaktywne kompendium wiedzy na temat zdrowia i pielęgnacji jamy ustnej. Pod adresem internetowym Instytutu Blend-a-med, www.blend-a-med.pl, można odnaleźć zarówno artykuły edukacyjne, uzyskać poradę specjalisty oraz stworzyć indywidualny Program Pielęgnacji Jamy Ustnej Blend-a-med. Za pomocą specjalnego formularza konsumenci mogą wpłynąć na kształt oraz treści serwisu tak, aby dostosować go jeszcze lepiej do swoich potrzeb.