Laureaci konkursu Innovation Award Media Trendy 2014
  • 0
  • 5
8.05.2014

Laureaci konkursu Innovation Award Media Trendy 2014

7 maja jury konkursu Innovation Award Media Trendy 2014 przyznało dwie Grand Prix – dla kampanii komercyjnej i społecznej. Pierwszą z nich otrzymały VML Poland i Starcom MediVest Group za kampanię „Mocno pomocni agenci PZU”, druga trafiła do Cheil Poland za „Bardzo dobre maniery”. W sumie przyznano 11 nagród, 25 wyróżnień i 14 nominacji. Rozstrzygnięto także konkurs Young Media Lions.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2014

7 maja 2014