Lato należy do Jetixa - Marketing przy Kawie
Lato należy do Jetixa
  • 0
  • 1
25.08.2006

Lato należy do Jetixa

Rekordowe wyniki oglądalności zapewniły stacji najwyższy w jej historii udział w rynku (6,06%).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2006

HealthWay – nowa droga rozwoju Peppermint Medical

Z końcem sierpnia br. agencja marketingu medycznego Peppermint Medical zmieni nazwę na HealthWay. To kolejny etap realizacji strategii rozwoju firmy, której celem jest całkowita koncentracja działalności na rynku farmacji i produktów zdrowotnych. Od lipca 2005 r. Peppermint Medical działał jako samodzielna firma, wcześniej przez rok stanowił dział medyczny agencji marketing services Peppermint, a obecnie następuje przekształcenie w HealthWay.