0 1 25.08.2006Lato należy do Jetixamedia TweetRekordowe wyniki oglądalności zapewniły stacji najwyższy w jej historii udział w rynku (6,06%).Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 25.08.2006Samolot Centralwings w rękach StrongmanówPierwszy raz w Polsce w ramach Mistrzostw Polski STRONG MAN 2006 odbyła się jedyna w swoim rodzaju konkurencja. 25 sierpnia nad ranem, na Lotnisku Gdańsk im. Lecha Wałęsy, najsilniejsi Polacy zmierzyli się z potężnym Boeingiem 737. Latający na co dzień w barwach Centralwings 42,5 tonowy samolot, był poważnym wyzwaniem dla polskich siłaczy.
0 1 0 0 0 25.08.2006Podziel się Posiłkiem 2006/2007 – rusza czwarta edycja programu27 sierpnia rusza czwarta edycja programu Podziel się Posiłkiem, który ma na celu rozwiązanie problemu niedożywienia dzieci w Polsce. Organizatorzy tegorocznej edycji, firma Danone i Fundacja Polsat oraz Partner Strategiczny - Banki Żywności, chcą zachęcić jak najwięcej osób i organizacji do wspólnego działania na rzecz walki z niedożywieniem dzieci.
0 1 0 0 0 25.08.2006Ruszył Pierwszy Portal Sportu i BiznesuOficjalnie wystartował Pierwszy Portal Sportu i Biznesu www.sportbusiness.pl.
0 1 0 0 0 25.08.2006HealthWay – nowa droga rozwoju Peppermint MedicalZ końcem sierpnia br. agencja marketingu medycznego Peppermint Medical zmieni nazwę na HealthWay. To kolejny etap realizacji strategii rozwoju firmy, której celem jest całkowita koncentracja działalności na rynku farmacji i produktów zdrowotnych. Od lipca 2005 r. Peppermint Medical działał jako samodzielna firma, wcześniej przez rok stanowił dział medyczny agencji marketing services Peppermint, a obecnie następuje przekształcenie w HealthWay.