Kupowanie na ekranie: Raport z badania eye trackingowego zachowań zakupowych online
  • 0
  • 1
25.06.2008

Kupowanie na ekranie: Raport z badania eye trackingowego zachowań zakupowych online

Krótsze strony produktowe o układzie poziomym w sklepach online mogą lepiej pełnić rolę sprzedażową niż strony długie i te o układzie pionowym – wynika z najnowszego eye trackingowego testu zachowań zakupowych internautów w polskich sklepach internetowych. Jak kupujemy? Jak szukamy produktów? Co przykuwa naszą uwagę na stronie? Jak wybieramy towar? Czy zwracamy uwagę na komunikaty reklamowe? – te i inne zagadnienia znalazły się w centrum zainteresowania badaczy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 czerwca 2008