0 1 0 0 0 25.06.2008Heureka promuje przez wiedzę BRE BankAgencja Heureka odpowiedzialna jest za stworzenie portalu wiedzowego BizSupport dla BRE Banku.
0 1 0 0 0 25.06.2008Telefon do zadań specjalnych w nowej kampanii SferiiOd pierwszego lipca rusza nowa kampania reklamowa Sferii pt. „NOMADIC - telefon stacjonarny do zadań specjalnych”. Będzie promowała ona nowy multimedialny telefon stacjonarny MAYA. Kampania potrwa do połowy sierpnia.
0 1 0 0 0 25.06.2008Słodkie Upominki dla marki Mercedes-BenzFirma Słodkie Upominki - specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych - przygotowała Puszki Prostokątne dla autoryzowanego dealera marki Mercedes-Benz - firmy Mirosław Wróbel.
0 1 0 0 0 25.06.2008Grey Goose i Fundacja Eltona JohnaSpołeczna odpowiedzialność biznesu oznacza dobrowolne zaangażowanie firm w szeroko pojmowane rozwiązywanie problemów społecznych. Bacardi-Martini jest firmą, która od lat działa na rzecz społeczeństwa, promując ideę umiarkowanego picia alkoholu. Przykładem zaangażowania jest współpraca luksusowej wódki „Grey Goose” z portfolio Bacardi-Martini i Fundacji Johna Eltona na rzecz walki z AIDS.
0 1 0 0 0 25.06.2008Agencja mobijoy! dwukrotnie nagrodzonaAgencja mobijoy! została w 2008 roku laureatem dwóch prestiżowych konkursów – Golden Arrow oraz Polskiego Konkursu Reklamy KTR.
0 1 0 0 0 25.06.2008Albert Polska z ComPress S.AFirma Albert Polska, dystrybutor artykułów medycznych, rehabilitacyjnych i kosmetycznych rozpoczyna realizację ogólnopolskich działań z zakresu Public Relations. Realizowane będą aktywności z zakresu PR-u produktowego oraz media relations.
0 1 0 0 0 25.06.2008Trzy słowa dla Maxell – konkurs na hasło reklamoweFirma Zibi S.A., magazyn Marketing&more oraz IAA Young Professionals ogłaszają otwarty konkurs na hasło reklamowe dla marki Maxell. Zwycięski claim realnie zaistnieje w materiałach reklamowych marki Maxell.
0 1 0 0 0 25.06.2008Kupowanie na ekranie: Raport z badania eye trackingowego zachowań zakupowych onlineKrótsze strony produktowe o układzie poziomym w sklepach online mogą lepiej pełnić rolę sprzedażową niż strony długie i te o układzie pionowym - wynika z najnowszego eye trackingowego testu zachowań zakupowych internautów w polskich sklepach internetowych. Jak kupujemy? Jak szukamy produktów? Co przykuwa naszą uwagę na stronie? Jak wybieramy towar? Czy zwracamy uwagę na komunikaty reklamowe? - te i inne zagadnienia znalazły się w centrum zainteresowania badaczy.
0 1 0 0 0 25.06.2008Provident Polska organizuje cykl szkoleń „Z kobietami o finansach”W lipcu br., w ramach Akademii Rodzinnych Finansów - programu edukacyjnego Provident Polska, odbędą się bezpłatne szkolenia pt. „Z kobietami o finansach”, które poprowadzi ekspert z zakresu edukacji finansowej i psychologii sukcesu – Marzena Bogdańska.
0 1 0 0 0 25.06.2008Agencja Allegro promuje PolskęAgencja Allegro wygrała ogłoszony przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych przetarg związany z obsługą public relations wydarzeń promocyjnych związanych z udziałem Polski w EXPO 2010 w Szanghaju.