Która branża w Polsce ma najlepszy PR? – badanie IIBR
  • 0
  • 1
10.12.2013

Która branża w Polsce ma najlepszy PR? – badanie IIBR

Firmy z sektora budowlanego, nieruchomości i chemii gospodarczej najgorzej radzą sobie z budowaniem swojego wizerunku. Najskuteczniejsze są pod tym względem firmy ubezpieczeniowe – wynika z raportu o postrzeganiu skuteczności PR, opracowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bohdan Juchniewicz

10 lat temu

Słabo poprowadzone badania - firmy ubezpieczeniowe w czołówce - to kpina

Firmy ubezpieczeniowe cieszą się nagorszą opinią, o czym świdaczy liczba skarg do rzecznika ubezpieczonych.
Być może warto zbadać, które firmy się najbardziej reklamują. Wtedy dobry wynik firm ubezpieczeniowych byłby na miejscu. Od zbudowaniaaniety i doboru pytań, zwłaszcza sprawdzających, a następnie opracowania, zależą wyniki.

10 grudnia 2013