Kto w końcu jest "użytkownikiem"? - Marketing przy Kawie
Kto w końcu jest "użytkownikiem"?
  • 0
  • 1
15.02.2007

Kto w końcu jest „użytkownikiem”?

D. Evans, Who's the "User" in User-Generated Content?, "ClickZ", 14.02.2007

Rozważania wypływające z niemal paradoksalnego założenia, że marketerzy również są użytkownikami Internetu; zatem tworzone przez nich reklamy właściwie bez problemu wpisują się w modny nurt user-generated content.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2007

Zbliża się termin nadsyłania zgłoszeń o Konkursu na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2006

20 lutego upływa termin nadsyłania zgłoszeń do Konkursu na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2006 organizowanego przez Izbę Wydawców Prasy pod patronatem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Kazimierza Michała Ujazdowskiego.
W Konkursie mogą uczestniczyć wszystkie wydawnictwa i redakcje, których tytuły zgodnie
z datą wydawniczą zostały wydane w 2006 roku i posiadają własny numer ISSN.

14 lutego 2007