Kamis wprowadza pierwsze bazy smakowe do włoskich past i makaronów - Marketing przy Kawie
Kamis wprowadza pierwsze bazy smakowe do włoskich past i makaronów
  • 0
  • 1
15.02.2007

Kamis wprowadza pierwsze bazy smakowe do włoskich past i makaronów

Kamis wprowadza nową, innowacyjną linię produktów – VIVIA ITALIA kompletne naturalne bazy smakowe do przygotowanie oryginalnych włoskich dań makaronowych. Linia obejmuje 5 produktów do różnego rodzaju sosów: Pasta alla Bolognese, Pasta alla Arrabbiata, Pasta alla Carbonara, Pasta alla Marinara, Pasta alla Aglio Olio.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54991 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2007

Zbliża się termin nadsyłania zgłoszeń o Konkursu na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2006

20 lutego upływa termin nadsyłania zgłoszeń do Konkursu na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2006 organizowanego przez Izbę Wydawców Prasy pod patronatem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Kazimierza Michała Ujazdowskiego.
W Konkursie mogą uczestniczyć wszystkie wydawnictwa i redakcje, których tytuły zgodnie
z datą wydawniczą zostały wydane w 2006 roku i posiadają własny numer ISSN.

14 lutego 2007