Prasa firmowa – podsumowanie roku 2009 - Marketing przy Kawie
Prasa firmowa – podsumowanie roku 2009
  • 0
  • 1
4.01.2010

Prasa firmowa – podsumowanie roku 2009

2009 r. nie był łatwy dla prasy branżowej. Firmy cięły budżety marketingowe, w związku z tym zmalały wydatki na komunikację z klientami i wewnątrzfirmową, a na rynku custom publishing pojawili się nowi poważni gracze – podsumowuje Urszula Radzińska, prezes Stowarzyszenia Prasy Firmowej. Przewiduje, że nowy rok będzie stał pod znakiem zamknięć i fuzji małych wydawnictw oraz regulacji rynku wydawniczego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2010