Kryzys na razie omija reklamę internetową – raport IAB AdEx
  • 1
  • 2
1.12.2011

Kryzys na razie omija reklamę internetową – raport IAB AdEx

Kryzys finansowy jak na razie nie dotyka branży internetowej. Wartość polskiego rynku reklamy online w pierwszym półroczu 2011 roku wyniosła prawie miliard złotych. Jest to o jedną czwartą więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Reklama wideo także rośnie w siłę, podobnie jak wydatki na reklamę produktową

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 grudnia 2011

30 listopada 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.11.2011

Różczka, Makłowicz, Topa i inni w kampanii Klubu Gaja

„Jeszcze żywy karp” – kampania Klubu Gaja będzie miała w tym roku wielu ambasadorów. Do Magdaleny Różczki, Julii Pietruchy i Roberta Makłowicza dołączyli Magdalena Popławska i Bartłomiej Topa. Klub Gaja wspierają także pisarka Olga Tokarczuk i dramatopisarz Artur Pałyga. Wszyscy namawiają do kupowania karpia z lodu (lub mrożonego). Taka forma sprzedaży jest bardziej humanitarna niż masowy handel żywymi karpiami.