Król z Paralotnej
  • 0
  • 1
7.06.2006

Król z Paralotnej

Paralotna przygotowała nową, wyprzedażową kampanię dla Centrum Handlowego Promenada, która właśnie zawisła na warszawskich billboardach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

6 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2006

Kampania informacyjna „Bezpieczna droga”

Dom Prasy Regionalnej Mediatak wraz z dziennikami regionalnymi inicjuje kampanię informacyjną pod hasłem „Bezpieczna Droga”. Celem kampanii społeczno-informacyjnej jest zwrócenie uwagi na aktualne zagadnienia związane z bezpieczeństwem drogowym w Polsce oraz zmniejszenie zagrożenia zdrowia i życia w ruchu drogowym. Kampania związana jest ściśle ze zbliżającym się terminem zakończeniem roku szkolnego i rozpoczęciem wakacji, w czasie których rejestruje się wzmożoną liczbę wypadków drogowych.