0 1 22.12.2014Krka Polska rozstrzyga przetarg na obsługę mediowąmedia TweetProducent leków generycznych powierzył obsługę mediową offline i online domowi mediowemu Carat.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53127 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 22.12.2014Minimalny wzrost wydatków reklamowych branży finansowej – analiza firmy CodemediaŁączna kwota przeznaczona na promocję produktów finansowych od stycznia do września bieżącego roku to ponad 340 mln zł.
0 6 0 0 0 22.12.2014„Przestrzeń wspólna – przestrzeń niczyja?” – rozstrzygnięto 15. konkurs Galerii Plakatu AMSW 15. konkursie Galerii Plakatu AMS, pod hasłem „Przestrzeń wspólna – przestrzeń niczyja?”, zwyciężył Adrian Gruszecki, student III roku Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zadaniem uczestników konkursu było zaprojektowanie plakatu, który będzie głosem w dyskusji na temat przestrzeni publicznej.
1 1 0 0 0 19.12.2014Tarik i jego harem oraz kadrowa ze spotu Getin Noble Banku naruszają Kodeks etyki reklamy (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła kolejne skargi. Uznała, że kreacje m.in. firmy Procter and Gamble i Getin Noble Banku nie są zgodne z normami Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 0 0 19.12.2014Towarzystwo Upiększania Miasta Wrocław: „Piękno Krakowa ma swoją cenę”W Krakowie w okolicach Wawelu pojawił się billboard Towarzystwa Upiększania Miasta Wrocław. Oznajmia on: „Beauty of Cracow comes at a price” („Piękno Krakowa ma swoją cenę”). Głos w tej sprawie zabrał m.in. Jacek Majchrowski, prezydent stolicy Małopolski.