0 1 0 12.05.2015Twitter wyświetlił reklamy Nielsena na pornograficznych stronachFirma badawcza Nielsen wstrzymała chwilowo kampanię na Twitterze. To efekt tego, że tweety promocyjne pojawiły się na pornograficznych profilach.
0 9 0 12.05.2015Ogórki Volkswagena zachęcają kierowców do przystąpienia do programu Service ProVolkswagen Samochody Użytkowe rozpoczął promocję programu rabatowego Service Pro. W jej ramach tzw. ogórki (VW Transporter T2) odwiedzały giełdy towarowe w wybranych miastach.
1 1 0 12.05.2015Agata Kornhauser-Duda: „Zaufałam Andrzejowi”. Spot wyborczy kandydata na prezydenta (wideo)Andrzej Duda zaprezentował kolejny spot w trwającej kampanii prezydenckiej. O zaletach kandydata PiS-u opowiada w 30-sekundowym filmie jego żona, Anna Kornhauser-Duda.
0 1 0 12.05.2015Rusza Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves 2015Artyści, studenci oraz wszyscy inni zainteresowani sztuką mogą zgłaszać prace do Konkursu Sztuki na Bilbordach Art Moves 2015. Zwycięskie projekty zostaną zaprezentowane w przestrzeni miejskiej.
0 1 0 12.05.2015Rynek komunijny w 2015 r. wart 850 mln zł (infografika)Organizacja przyjęć pierwszokomunijnych w tym roku pochłonie 400 mln zł z budżetu polskich rodzin. Goście na udział w wydarzeniu przeznaczą około 450 mln zł – wynika z badania „Barometr Providenta” przeprowadzonego przez PBS.
1 1 0 12.05.2015Raffaello z kampanią na Dzień Matki (wideo)Należąca do Ferrero marka Raffaello z okazji Dnia Matki ma nowe reklamy. Od 4 maja w wybranych kanałach telewizyjnych, na platformach VoD i na YouTube oraz w prasie pojawią się kreacje związane z 26 maja.
1 1 0 12.05.2015Sen Arkadiusza Milika w kampanii promującej turniej „Z podwórka na stadion o puchar Tymbarku” (wideo)Ruszyła kampania telewizyjna promująca turniej „Z podwórka na stadion o puchar Tymbarku” z udziałem reprezentanta Polski – Arkadiusza Milika. Piłkarz występuje w spotach reklamujących rozgrywki, w których sam uczestniczył jako dziecko.
0 1 0 11.05.2015Marketer Day 16 czerwca w Warszawie16 czerwca w Warszawie odbędzie się Marketer Day. Spotkanie skierowane jest do profesjonalistów: zarządzających i właścicieli firm, szefów marketingu, specjalistów ds. marketingu, brand i digital managerów oraz specjalistów z zakresu badań.
0 2 0 11.05.2015Badanie Radio Track (luty–kwiecień)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 1 1 11.05.2015Spot Bronisława Komorowskiego: „Andrzej Duda przeciw obywatelom” (wideo)Bronisław Komorowski i Andrzej Duda zmierzą się w drugiej turze wyborów. Obecnie urzędujący prezydent przygotował spot, w którym konfrontuje swoje działania z poczynaniami kontrkandydata.