Kreatywni PR-owcy - Marketing przy Kawie
Kreatywni PR-owcy
  • 0
  • 1
28.01.2009

Kreatywni PR-owcy

Po raz pierwszy w polskiej edycji konkursu Young Lions organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedstawiciela Cannes Lions w Polsce, mogą wziąć udział młodzi pracownicy agencji Public Relations. Specjalnie dla nich we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations została utworzona kategoria „PR”. Do rywalizacji firmy mogą zgłaszać dwuosobowe zespoły, składające się z osób, które nie przekroczyły 28 roku życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.01.2009

Dlaczego komputery nie pokonają "tych żółtych karteczek" (Forbes)

L. Gomes, Why Computers Can't Kill Post-Its, "Forbes", 22.01.2009

Setki najróżniejszych programów z harmonogramami, "przypominaczy" w telefonach, zaplanowanych powiadomień... A i tak wszystkie one przegrywają swoją biurową bitwę ze zwykłymi (niezwykłymi!) post-itami. Bo to właśnie karteczki odpowiadają najbardziej naszym potrzebom - zapisujemy to, co chcemy (bez konieczności uzupełniania często zbędnych, wymuszanych przez program informacji), gdzie chcemy (na drzwiach, na monitorze itp.) i kiedy chcemy (nie czekając na uruchomienie się urządzenia).