0 1 23.04.2012„Konsument 2012” – raport PTBRiObadania marketingowe TweetPolskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii opublikowało raport „Konsument 2012”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 2 0 0
0 6 0 0 2 23.04.2012Nowe globalne pozycjonowanie i rebranding sieci ZenithOptimedia GroupSieć domów mediowych ZenithOptimedia Group wprowadza nową globalną strategię pozycjonowania – Live ROI. Zmianie towarzyszy odzwierciedlający nowe pozycjonowanie rebranding, obejmujący wszystkie marki należące do ZenithOptimedia Group: domy mediowie Zenith i Optimedia, oraz specjalistyczne działy Performics, Newcast i DriveR.
1 1 0 0 2 23.04.2012Kontynuacja rządowej kampanii emerytalnej (wideo)W telewizji i Internecie opublikowano nowy spot informacyjny poświęcony ograniczaniu szczególnych uprawnień emerytalnych niektórych grup zawodowych.
1 1 0 0 2 20.04.2012Marka Polski Cukier rusza z kampanią sponsoringową i reklamową (wideo)„Polski Cukier dodaje energii” to hasło telewizyjnej i kinowej kampanii flagowej marki produktów należących do Krajowej Spółki Cukrowej. W billboardach sponsorskich i spocie reklamowany jest cukier brązowy w dwóch wariantach opakowań: tradycyjnym oraz z dozownikiem.
2 1 0 0 2 20.04.2012Egzotyczny 7 Days Double wsparty kampanią reklamową (wideo)W sprzedaży pojawił się nowy wariant rogala 7 Days Double – z nadzieniem o smaku kakaowym i kokosowym. Wprowadzenie produktu na rynek wspierają intensywne działania marketingowe.