Konsumenci wybierają Kanapkę Wszech Czasów - Marketing przy Kawie
Konsumenci wybierają Kanapkę Wszech Czasów
  • 0
  • 1
28.03.2011

Konsumenci wybierają Kanapkę Wszech Czasów

Agencja kreatywna 180heartbeats wspólnie z marką majonezu Hellmann’s ogłosiły ogólnopolską akcję – wybory Kanapki Wszech Czasów. Użytkownicy na stronie firmy dzielą się przepisami na ulubioną kanapkę. Aby pokazać ją innym, wystarczy wybrać składniki spośród 150 propozycji i zrobić sobie wirtualną kanapkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54989 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 marca 2011