1 1 0 0 3 29.03.2011„Prawdziwe historie” – kampania MetLife Amplico (wideo)25 marca rozpoczęła się kampania promująca markę MetLife Amplico, pod którą działają w Polsce: Amplico Life, MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Amplico PTE oraz Amplico TFI. Koncept kreatywny polega na podkreśleniu zaangażowania, empatii i wrażliwości pracowników firmy – cechy te poświadczają klienci ubezpieczyciela.
1 1 0 0 0 29.03.2011Pierwszy spot Specjala (wideo)Pierwszą telewizyjną reklamę piwa Specjal, warzonego w Elblągu, można oglądać od marca. W spocie podkreślana jest specyfika marki oraz jej regionalny charakter.
0 2 0 0 0 29.03.2011Kampania „Jedzenie jest dla ludzi, a nie na śmietnik!”W marcu we Wrocławiu pojawiły się na osłonach śmietnikowych banery z hasłem „Chcesz dawać ludziom jedzenie, nie rób tego tutaj”. Na banerach widnieje zdjęcie kubła na śmieci, na którym jest talerz z jedzeniem.
1 1 0 0 0 28.03.2011Nowy odcinek przygód Serca i Rozumu (wideo)Najnowszy ze spotów zrealizowanych przez Publicis dla Telekomunikacji Polskiej informuje o ofercie neostrady przygotowanej dla tych, którzy chcą korzystać z Internetu w dowolnym miejscu mieszkania, dzięki modemowi WiFi. Reżyserię najnowszego odcinka przygód Serca i Rozumu powierzono Tomaszowi Bagińskiemu, nominowanemu do Oscara za film „Katedra”.
0 1 0 0 0 28.03.2011Warszawa europejską stolicą kreatywnościJuż od 29 marca Warszawa stanie się europejską stolicą kreatywności. To tutaj bowiem agencja JWT Warszawa organizuje „Creative Forum – Get Together”. Będzie to dwudniowe spotkanie najbardziej uznanych dyrektorów kreatywnych z biur JWT na świecie.
0 1 0 0 0 28.03.2011Poszukiwania sobowtórów księcia Williama i Kate MiddletonEasyJet, tania brytyjska linia lotnicza poszukuje sobowtórów Kate i Williama, by tym samym uczcić ślub Książęcej Pary.
1 1 0 0 3 28.03.2011Ruszyła kampania reklamowa Answear.com (wideo)„Answear.com – Unlimited Fashion Store” pod takim hasłem prowadzona jest kampania reklamowa nowego sklepu internetowego Answear.com.
0 1 0 0 0 28.03.2011ComPress dla PolpharmyOd marca agencja ComPress rozpoczęła współpracę z firmą Polpharma, liderem polskiego rynku farmaceutycznego i największym producentem leków oraz substancji farmaceutycznych.
0 1 0 0 0 28.03.2011Great Open House uwodzi z SatinoAgencja marketingu zintegrowanego Great Open House rozpoczęła akcję „Odkryj swoją uwodzicielską naturę” dla marki Satino z portfolio Bakomy. Działania shopper marketingowe prowadzone są w marketach sieci Real na terenie całej Polski. Celem akcji jest wsparcie sprzedaży deserów Satino oraz promocja nowego produktu – Satino 0,9 proc..
0 1 0 0 0 28.03.2011Wizard dla IntersportNa początku 2011 roku sieć sklepów sportowych Intersport nawiązała współpracę z agencją kreatywną Wizard. Wspólne działania dotyczyć będą rekomendacji i zakupu mediów oraz kreacji aktualnie realizowanych i planowanych kampanii Intersport.