1 1 0 27.07.2011Wirusowa Mazda (wideo)„Mazda – Nawet gdy nie patrzysz” to film viralowy wyprodukowany przez polski oddział Mazdy. Film pokazuje co dzieje się z samochodem, gdy jego właściciela nie ma w pobliżu. Za projekt odpowiedzialna była grupa komunikacyjna United Minds Republic.
0 1 0 27.07.2011Planet PR kończy marsjański projektAgencja Planet PR zakończyła projekt „Polska na Marsa” realizowany dla stowarzyszenia Mars Society Polska. Zadaniem agencji było zwrócenie uwagi opinii publicznej na potencjał polskiej młodej myśli technologicznej i możliwości wykorzystania jej w branży kosmicznej.
0 1 0 27.07.2011Nowe serwisy i wzrost zasięgu w IDMnetW lipcu IDMnet rozpoczął współpracę na wyłączność z serwisami firmy Markfan (Bezobcasow.pl, Consoleo.pl i inne), obsługiwanymi wcześniej przez ARBOnetwork. Witryny wzmocnią m.in. kobiecą sieć reklamową 4clover, sieć AdAction Network oraz kategorie Rozrywka i Nowe technologie IDMnet. Nowe serwisy powiększą zasięg sieci, która w maju odnotowała wzrost o ponad milion realnych użytkowników.
0 1 0 27.07.2011„Wiem, co wybieram” – nowa odsłona kampaniiKampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram” jest obecna w lipcu i sierpniu w 11 największych aglomeracjach Polski na 600 nośnikach typu citylight firmy Clear Channel. Wykorzystywany w kampanii plakat eksponuje logo programu „Wiem, co wybieram” i tłumaczy konsumentom znaczenie logotypu w codziennych wyborach produktów spożywczych przy półce sklepowej.
0 1 0 27.07.2011C&A z ZenithOptimediaZenithOptimedia Group przejmuje budżet C&A w Europie Środkowo-Wschodniej od 2012 roku. Wśród krajów, w których ZenithOptimedia będzie obsługiwał C&A znajdują się: Austria, Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Chorwacja, Słowenia i Rumunia.
0 2 0 26.07.2011Czyste fakty i letnia podróż Wyborowej„Co sekundę ktoś na świecie kupuje Wyborową“, „Wyborowa na festiwalu w Cannes, na imprezie w Twoim domu“, „Wyborowa: Londyn 15£, Berlin 12€, Sydney 36$“ – to hasła rozpoczętej w lipcu kampanii wizerunkowej „Wyborowa. Czyste fakty”.
0 1 0 26.07.2011Poznań rozpoczyna współpracę z wielkimi markamiPoznań jako pierwszy w Polsce tworzy platformę trwałej współpracy promocyjnej i marketingowej pomiędzy miastem a partnerami komercyjnymi. W konsorcjum marki Poznań znajdą się znane i prestiżowe polskie marki, stanowiące jednocześnie biznesową wizytówkę Poznania. Członkowie konsorcjum będą wspólnie z miastem prowadzić działania marketingowe promujące każdą ze stron. Działania konsorcjum zainicjuje ogólnopolska kampania promocyjna, planowana na jesień br.
0 1 0 26.07.2011Sport Management Polska wykona specjalistyczną ekspertyzę na temat UEFA Euro 2012Na zlecenie Sekretariatu ds. Euro 2012 Urzędu m. st. Warszawy Sport Management Polska wykona specjalistyczną ekspertyzę polegającą na wycenie pakietu praw możliwych do przyznania firmom wspierającym Warszawę jako miasto będące gospodarzem UEFA Euro 2012.
0 4 0 26.07.2011Zakupy spożywcze w Sieci powszednieją – badanie A.pl InternetW Internecie Polacy dokonują już regularnych, a nie tylko okazjonalnych zakupów spożywczych – wynika z badania przeprowadzonego przez e-delikatesy A.pl. W badaniu wzięło udział 836 respondentów z Warszawy, Olsztyna, Trójmiasta, Katowic, Krakowa, Bydgoszczy, Szczecina i Białegostoku. Zaproszone do wypełnienia ankiety osoby są już klientami lub mają dostęp do oferty internetowych delikatesów spożywczych A.pl. Badanie przeprowadzono w lipcu 2011 r.
0 10 0 26.07.2011Śledztwa, plotki i skandale – najczęściej cytowane media w czerwcu 2011 (raport IMM)W czerwcu br. media najczęściej cytowały „Rzeczpospolitą” (852 cytowań) i „Gazetę Wyborczą” (656). Na kolejnym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych tytułów znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” (365) – informuje Instytut Monitorowania Mediów.