0 1 22.11.2013Konkurs na logo CERT Polskadesign TweetZespół CERT Polska działający w strukturach instytutu badawczego NASK organizuje konkurs na logo.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 22.11.2013Marka Elvis Presley ma nowego właścicielaMarka Elvis Presley, druga wśród najbardziej zyskownych marek nieżyjących artystów na świecie, ma nowego właściciela – Authentic Brands Group. Firma zarabia już krocie na prawach do brandu Marilyn Monroe.
0 1 0 0 0 22.11.2013Gemius: Streaming nie tylko dla młodychBlisko 1,7 mln polskich internautów, którzy odtwarzają materiały audio i wideo w Sieci, to osoby w wieku 25–34 lata. Robi to także co piąty użytkownik Internetu między 7. a 14. rokiem życia i niemal co drugi powyżej 55. roku życia. Wykazało to sierpniowe badanie Megapanel PBI/Gemius.
0 1 0 0 0 22.11.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSpecjalna edycja dofinansowanych szkoleń „Marketing w Sieci”Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie zaprasza na ostatnią, specjalną edycję szkoleń „Marketing w Sieci”, dofinansowanych w 80% ze środków europejskich. Oferta przeznaczona wyłącznie dla pracowników i pracodawców mikro- i małych firm z Małopolski.(Informacja promocyjna)
1 2 0 0 0 22.11.2013Coca-Cola namawia do życzliwości w święta (wideo)Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię „Ja też w Ciebie wierzę“. Jak zwykle w swoich działaniach – zachęca do dzielenia się życzliwością i miłością. Głównym elementem akcji jest spot telewizyjny.