Koniec „Misji 21” Agory. Jesteśmy gotowi na Euro 2012 (wideo) - Marketing przy Kawie
Koniec „Misji 21” Agory. Jesteśmy gotowi na Euro 2012 (wideo)
  • 2
  • 1
6.07.2011

Koniec „Misji 21” Agory. Jesteśmy gotowi na Euro 2012 (wideo)

W ramach „Misji 21” redakcja „Gazety Wyborczej” zaprosiła 21 studentów dziennikarstwa City University of London do 21 największych miast w Polsce, w tym do czterech miast-gospodarzy meczów Euro 2012. Goście z Londynu spędzili w naszym kraju co najmniej dziewięć dni wcielając się w rolę kibiców (turystów) i sprawdzając stan przygotowań do Euro 2012 – podróżując, zwiedzając, próbując polskich dań i rozmawiając z mieszkańcami. Swoje doświadczenia opisywali przede wszystkim na blogu, a także Facebooku i Twitterze, robili też zdjęcia i kręcili wideo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lipca 2011