0 1 0 0 0 18.01.2007Które targetowanie jest lepsze?K. Dębowski, Które targetowanie jest lepsze?, "MediaRun.pl", 18.01.2007 O wyższości targetowania behawioralnego nad demograficznym...
0 1 0 0 0 17.01.2007TUI otwiera nowy sezon sprzedaży wycieczek na Lato 2007Pod hasłem „Czas wybrać gdzie się wybrać” firma TUI Poland Sp. z o.o. rozpoczęła w styczniu kampanię marki TUI promującą nową ofertę wycieczek na sezon Lato 2007. Za przygotowanie i realizację kreacji dla marki TUI odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint.
0 1 0 0 0 17.01.2007Harnaś towarzyszy skokom naciarskimMarka Harnaś już po raz czwarty towarzyszy entuzjastom skoków narciarskich w jednej z najważniejszych imprez sportowych roku – Pucharze Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem, jako Sponsor Główny imprezy. Zawody odbędą się w dniach 20-21 stycznia 2007, na obiektach Wielkiej Krokwi w Zakopanem. Na starcie oczekiwani są najlepsi skoczkowie świata.
0 1 0 0 0 17.01.2007Tytanowy mężczyzna WilkinsonaW drugiej połowie stycznia 2007 roku firma Wilkinson Sword wprowadzi na polski rynek polski maszynkę dla mężczyzn o nazwie Quattro Tytanium. Innowacyjny system golenia Wilkinson'a został wzbogacony o tytanowe ostrza, a maszynka wyposażona w niespotykany dotąd system zabezpieczeń. Ergonomia i wyrafinowany design sprawiają, że Quattro Titanium należy do segmentu premium.
0 1 0 0 0 17.01.2007Axel Springer współpracuje z InforemAxel Springer Kontakt współpracuje z Grupą Wydawniczą INFOR S.A., znanym i cenionym na rynku polskich mediów wydawcą dziennika „Gazeta Prawna”, prasy fachowej, książek, portalu i produktów elektronicznych (zob.www.infor.pl). Infor jako firma nastawiona na nowoczesne formy kontaktu z Klientami zastosowała w swoich działaniach sprzedażowych telemarketing.
0 1 0 0 0 17.01.2007MindChili na sportowo"Nie czytaj tej informacji, jeśli nie chcesz zarabiać na sporcie”- w takim tonie MindChili przygotowało akcję mailingową dla Podium. Kampania informuje o konferencji “Nowoczesny klub sportowy” - zarządzanie relacjami z Klientem w strategii rozwoju biznesu sportowego.
0 1 0 0 0 17.01.2007Nowe strony internetowe Polskiej Organizacji TurystycznejPolska Organizacja Turystyczna (POT), instytucja odpowiedzialna za promocję turystyki przyjazdowej do Polski oraz za budowanie wizerunku Polski na arenie międzynarodowej przygotowała nową strony WWW Internetowego Systemu Informacji Turystycznej i Promocji Polski (ISIT 2.0) www.polska.travel oraz nową stronę korporacyjną POT www.pot.gov.pl.
0 1 0 0 0 17.01.2007Świeża Bazylia PR dla Procter&GamblePo zakończonym sukcesem pierwszym roku współpracy, Procter & Gamble przedłużyło umowę na kompleksową obsługę public relations czterech marek działu Fabric&Home Care.
0 1 0 0 0 17.01.2007Blisko 250 inicjatyw przyjętych do konkursu „Orlen. Bezpieczne Drogi”Organizatorzy programu „ORLEN. Bezpieczne drogi” zakończyli przyjmowanie zgłoszeń do Konkursu Inicjatyw w edycji 2006. Do konkursu wpłynęło 246 akcji na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego. Jest to wynik, który świadczy o dużym zaangażowaniu społeczeństwa w rozwiązywanie jednego z najważniejszych problemów społecznych w Polsce. Najwięcej inicjatyw zgłoszono z województw: mazowieckiego (36), małopolskiego (27) oraz wielkopolskiego (25).
0 1 0 0 0 17.01.2007Biznes Truck – nowy tytuł w portfolio Grupy Wydawniczej Trader.com17 stycznia 2007 na rynku periodyków motoryzacyjnych pojawił się nowy, ogólnopolski tytuł BIZNES TRUCK - dwutygodnik ogłoszeniowy poświęcony samochodom użytkowym i maszynom. Jest to kolejna, piąta już propozycja grupy wydawniczej Trader.com (POLSKA), pierwsza tak ściśle sprofilowana. Cztery pozostałe tytuły to również czasopisma branżowe. AutoBit i AutoBiznes to ogłoszeniowe tygodniki motoryzacyjne. Nieruchomości Warszawa i Okolice oraz Nieruchomości Wrocław i Okolice zawierają oferty z rynku nieruchomości.