Nowy branding Xiaomi
  • 0
  • 9
31.03.2021

Nowy branding Xiaomi

Firma Xiaomi ogłosiła nową tożsamość wizualną, łączącą filozofię organiczności z koncepcją „Alive”. Odświeżenie brandingu ma na celu wzmocnienie pozycji Xiaomi w segmencie premium. Bardziej dynamiczne logo ma symbolizować witalność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2021

Polacy będą mniej zachowawczy w tegoroczną Wielkanoc niż rok temu – pokazuje badanie Inquiry

Niemal równo rok temu przygotowywaliśmy się do Świąt Wielkanocnych w nowej pandemicznej rzeczywistości. Chyba nikt wtedy nie przypuszczał, że w następne święta sytuacja nie ulegnie poprawie, a wręcz się pogorszy. Obecnie jednak jesteśmy oswojeni z epidemią, a ogólny stosunek do ciągle trwających obostrzeń również jest inny niż wiosną 2020 r. Firma Inquiry sprawdziła, jak w tym kontekście Polacy zamierzają spędzić najbliższą Wielkanoc.

30 marca 2021