Marcin Tyszka ambasadorem marki MaxFliz
  • 0
  • 1
31.03.2021

Marcin Tyszka ambasadorem marki MaxFliz

Sieć salonów z wyposażeniem wnętrz MaxFliz rozpoczęła współpracę z Marcinem Tyszką. Fotograf zachęca m.in. do udziału w konkursach marki.

Marka zachęca klientów, aby podobnie jak jej nowy ambasador wyszli poza ramy, porzucili konwenanse i oddali się twórczemu szaleństwu, którego jedyną granicą jest wyobraźnia. Podkreśla także, że wnętrze to nie tylko przedmioty, ale i osoby oraz emocje, które im towarzyszą. Hasło kampanii „Tyszka robi zamieszkanie w Maxfliz” ma podkreślać stojącą za nim ideę.

W ramach kampanii działania prowadzone będą w telewizji, na outdoorze (citylight oraz wielki format) oraz w Internecie (wideo, display, social media). Zaplanowano także konkursy i budowę 100-metrowej strefy oraz tarasu w warszawskim salonie zaprojektowanych przez Marcina Tyszkę.

Kampanię dla marki przygotowała agencja Ancymony.

  • 1
Marcin Tyszka

Marcin Tyszka ambasadorem marki MaxFliz

31 marca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2021

Polacy będą mniej zachowawczy w tegoroczną Wielkanoc niż rok temu – pokazuje badanie Inquiry

Niemal równo rok temu przygotowywaliśmy się do Świąt Wielkanocnych w nowej pandemicznej rzeczywistości. Chyba nikt wtedy nie przypuszczał, że w następne święta sytuacja nie ulegnie poprawie, a wręcz się pogorszy. Obecnie jednak jesteśmy oswojeni z epidemią, a ogólny stosunek do ciągle trwających obostrzeń również jest inny niż wiosną 2020 r. Firma Inquiry sprawdziła, jak w tym kontekście Polacy zamierzają spędzić najbliższą Wielkanoc.

30 marca 2021