Komisja Etyki Reklamy podzielona w sprawie skargi na sponsorowany wpis influencerki na Instagramie - Marketing przy Kawie
Komisja Etyki Reklamy podzielona w sprawie skargi na sponsorowany wpis influencerki na Instagramie
  • 0
  • 1
18.10.2018

Komisja Etyki Reklamy podzielona w sprawie skargi na sponsorowany wpis influencerki na Instagramie

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę internetową akcji „Miejsca ze smakiem” Stock Polska. Konsument zwracał uwagę, że reklamowania wódki zabrania ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Komisja odrzuciła skargę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 października 2018