0 0 0 0 0 27.09.2018Oleofarm z nową agencją public relationsW czerwcu wrocławski koncern farmaceutyczny Oleofarm rozstrzygnął przetarg na obsługę public relations. Firma zdecydowała się powierzyć działania PR warszawskiej agencji PR.me.
0 1 0 0 0 27.09.2018Grupa WPP tworzy nową agencję brand experience – VMLY&R26 września Grupa WPP poinformowała o utworzeniu nowej agencji VMLY&R. Łączy ona marki VML i Y&R, aby zapewniać klientom nowoczesną, w pełni zintegrowaną cyfrową ofertę kreatywną na globalną skalę.
3 0 0 0 0 26.09.2018Brakuje pracowników? Odzieżowa marka Timberland Pro z kampanią reklamową zachęcającą do pracy w budownictwieOd początku roku Związek Pracodawców Budownictwa w Polsce szacował, że na rynku pracy brakuje około 150 tys. pracowników. W USA ta dziura jest jeszcze większa. Według szacunków przeprowadzonych przez Deloitte do 2025 r. powstanie 3,5 mln miejsc pracy w zawodach produkcyjnych. Większość, bo aż 2 mln pozostanie nieobsadzonych.
0 0 0 0 1 26.09.2018Sztuczna inteligencja pomoże w rekrutacji. Aviva korzysta z chatbotaFirmy szukają coraz większej liczby pracowników, próbują więc zautomatyzować przynajmniej początkowe etapy rekrutacji. Ubezpieczyciel Aviva korzysta z chatbota.
0 0 0 0 0 26.09.2018Jakich umiejętności potrzebuje dzisiaj dyrektor marketingu?Specjaliści marketingu powinni dziś nabywać i doskonalić umiejętności, wzorując się na zawodowych sportowcach. Taką opinię wyraził Keith Weed, dyrektor marketingu Unilevera w rozmowie z serwisem Marketing Week. Szefowie innych globalnych marek wskazali też na rolę przywództwa, ale i zrozumienie tradycyjnych mediów.
1 0 0 0 0 26.09.2018UNICEF i Krystyna Janda zachęcają do sporządzania testamentuUNICEF rozpoczął akcję „Ponadczasowi – pomoc łączy pokolenia”. Wzięli w niej udział Krystyna Janda i Piotr Polk. Organizacja zwraca uwagę na znaczenie spisywania testamentów. Zachęca też do skorzystania z możliwości przekazania części swojego majątku potrzebującym.
0 1 0 0 0 26.09.2018Nowe narzędzia Google’a do pomiaru skuteczności kampanii reklamowych display i wideo 360Google udostępnił nowe funkcje w display i wideo 360. Służą one do pomiaru widoczności, zasięgu czy wzrostu świadomości marki w efekcie prowadzonej kampanii.
0 0 0 0 0 26.09.2018Sponsoring rośnie pomimo obaw związanych z ROIW tym roku reklamodawcy przeznaczą łącznie niemal 66 mld dol. na globalne wydatki związane ze sponsoringiem – wynika z raportu WARC. Jednak mniej niż jedna na pięć firm jest przekonana, że potrafi obecnie mierzyć wartość zwrotu z tej inwestycji.
0 1 0 0 0 26.09.2018Europejczycy i ich smartfony – badanie Kantar Millward BrownBadanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Millward Brown na zlecenie marki Honor pokazuje, że dominacja smartfonów nad tradycyjnymi komórkami istotnie wpływa na sposób używania tych urządzeń. Fotografowanie, korzystanie z mediów społecznościowych, przeszukiwanie Sieci i czytanie e-maili – to najważniejsze zdaniem respondentów funkcje nowoczesnych smartfonów.
1 1 0 0 0 26.09.2018Skąd się bierze kaszmir? Producent swetrów wyjaśnia, zamieszczając plakaty z kopulującymi kozamiW Nowym Jorku otwarto pierwszy stacjonarny sklep marki Naadam produkującej ubrania z kaszmiru. Informują o tym kontrowersyjne plakaty ukazujące kopulujące kozy.