„Kolor niech żyje” – kampania Samsunga promująca Galaxy Tab S (wideo) - Marketing przy Kawie
„Kolor niech żyje” – kampania Samsunga promująca Galaxy Tab S (wideo)
  • 1
  • 6
25.08.2014

„Kolor niech żyje” – kampania Samsunga promująca Galaxy Tab S (wideo)

„Kolor niech żyje” to hasło kampanii promującej tablet firmy Samsung – Galaxy Tab S. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie. W Warszawie powstał również mural. Głównym celem jest informowanie o rozwiązaniach i funkcjach wprowadzonych w urządzeniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2014

22 sierpnia 2014