0 1 0 0 0 13.03.2008Nowe sieci dedykowane w ofercie Clear Channel PolandOd marca 2008 roku Clear Channel Poland rozszerza swoje portfolio o dwa nowe rozwiązania reklamowe – sieci dedykowane City Shopping i City Dinks. Sieci te powstały na kanwie sukcesu, jaki odniosła pionierska na polskim rynku sieć dedykowana City Young.
0 1 0 0 0 13.03.2008Oferta promocyjna Zakupy.wp.plJeszcze przez trzy miesiące właściciele sklepów, którzy chcą włączyć swoją ofertę do porównywarki cen Wirtualnej Polski mogą korzystać z promocji "Sklep za złotówkę". Do 31 maja sklepy obowiązuje minimalna opłata abonamentowa.
0 1 0 0 0 13.03.2008Biały Crocs Island w Bielsku-BiałejZnana z produkcji obuwia firma Crocs Polska otworzy swoje piąte firmowe stoisko w Polsce. Będzie się ono mieściło w centrum handlowym Sarni Stok w Bielsku-Białej i tradycyjnie będzie miało postać wyspy, ale w zupełnie nowej kolorystyce.
0 1 0 0 0 13.03.2008Wiosenna kampania marki DigelW marcu pod hasłem „Digel – the menswear concept” rozpoczęła się kampania marketingowa firmy Digel. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności marki, a jednocześnie zwiększenie jej popularności.
0 1 0 0 0 13.03.2008CAM Mega Format na nowych lokalizacjachDział Mega Format agencji CAM Media, którym od lutego zarządza Joanna Hutnik pozyskał nowe lokalizacje nośników wielkoformatowych. Jeden z nich wykorzystano dla potrzeb kampanii promocyjnej British Airways informującej o ofercie połączeń lotniczych do Londynu, kampanie na dwóch pozostałych nośnikach ruszą z początkiem kwietnia.
0 1 0 0 0 13.03.2008Nowe oblicze marki Umbro6. marca w krakowskim hotelu Sheraton odbyła się wyjątkowa gala otwierająca kolejny etap w historii marki Umbro w Polsce - Umbro Show 2008.
2 1 0 0 0 13.03.2008PR Solutions o digital signage dla Veracomp SAAgencja public relations PR Solutions przygotowała dla Veracomp SA informację wideo, która prezentuje zastosowania technologii digital signage na przykładzie wystawy - „Stanisława Wyspiańskiego Teatr Ogromny”. Jej organizatorem było Muzeum Narodowe w Krakowie.
0 1 0 0 0 13.03.2008Miętówki Słodkich Upominków zachęcają do odwiedzenia Dublina„Enjoying Dublin doesn’t cost a mint” – to hasło, które pojawiło sie na kilku tysiącach Mint Credit Cards, które firma Słodkie Upominki przygotowała dla portalu www.dublinpass.ie, zachęcającego do odwiedzania Dublina.
0 1 0 0 0 13.03.2008Nowe narzędzie pracy PR-owcaRozwój internetu stwarza niespotykaną do tej pory możliwość bezpośredniego umieszczania informacji w mediach. Teraz także PRowcy, zamiast czekać na dobry gest redaktorów, mogą sami publikować swoje treści. Firma Cafe News udostępniła nowe narzędzie do dystrybucji materiałów prasowych w internecie.
0 1 0 0 0 13.03.2008Logotec DDM9000 Archiwum w Diners Club PolskaDiners Club Polska wdrożył system Logotec DDM9000 Archiwum Web Edition służący do archiwizowania i zarządzania dokumentami. System zainstalowany został na serwerach zlokalizowanych w Polsce. Udostępniono go dla wszystkich pracowników firmy.