Knorr z kampanią „Miłość od pierwszego zasmakowania” (wideo)
  • 1
  • 1
10.06.2016

Knorr z kampanią „Miłość od pierwszego zasmakowania” (wideo)

Smak może pomóc w znalezieniu miłości. Taką tezę stawia Knorr w kampanii „Miłość od pierwszego zasmakowania”. By pokazać, jak istotną rolę odgrywa w codziennym życiu ten zmysł, przeprowadzono filmowy eksperyment – połączono w pary nieznajome osoby o podobnych upodobaniach kulinarnych, a następnie zaproszono je na wspólny posiłek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53983 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 czerwca 2016

9 czerwca 2016