„Klub Pancernika klika w fotelikach” – odsłona 2006
  • 0
  • 1
30.06.2006

„Klub Pancernika klika w fotelikach” – odsłona 2006

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Klub Pancernika”. Kampania realizowana jest dla Instytutu Transportu Samochodowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2006

On Board PR dla nowych preparatów

Nawiązana w ub.r. współpraca On Board PR z Lifetech – firmą specjalizującą się w branży suplementów diety i kosmetycznej, została poszerzona o działania PR dotyczące nowych produktów firmy, które będą wprowadzane na polski rynek w ciągu najbliższych miesięcy. Pierwszy projekt będzie dotyczyć preparatu odchudzającego MethodDraine Minceur. Umowa ma charakter długoterminowy. Zespołem realizującym prace dla Lifetech kieruje Magdalena Figurna - konsultant On Board PR.