Kit Kat zaprasza na przerwę z nowym batonem (wideo)
  • 1
  • 1
18.04.2013

Kit Kat zaprasza na przerwę z nowym batonem (wideo)

Kit Kat, marka należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z Kit Kat”. Celem jest wzmocnienie pozycjonowania brandu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

ujec

11 lat temu

Koszty działań wizerunkowych

Witam! Tyle zaangażowania i środków różne firmy i koncerny kierują w stronę wzmocnienia wizerunku swoich produktów. Zwracają wagę na logo, atrakcyjne opakowanie, kampanie, kontakt z klientem na portalach społecznościowych, znajomość nazwy, pozycjonowanie cenowe, itd. Jednym słowem każdy szczegół jest ważny. A często płakać mi się chce jak biorę do ręki taki produkt. Akurat nie znam składu batona Kit Kat, ale będąc w sklepie chciałem kupić loda dziecku. Z rożków widzę tylko lody Kit Kat, zazwyczaj patrzę na skład i widzę "tłuszcz roślinny utwardzony", tzw. tłuszcze trans, obecnie chyba nr 1 na liście do unikania przez współczesnego człowieka. Więc kupiłem inne lody, których nazwa mi nic nie mówiła. Chciałbym dożyć tej chwili, kiedy koncerny będą zwracać równie dużo uwagi w produkt, który produkują. Choć boję się, że właśnie takie czasy już były i bezpowrotnie się skończyły, bo na nasyconym rynku, każdy sposób na sprzedaż jest dobry, również te wykorzystujące różne luki i nieświadomość konsumentów. Niestety to co dopuszcza prawo jest dozwolone, a z roku na rok w tym zakresie co piszę powyżej jest coraz gorzej. Pozdrowienia

18 kwietnia 2013