2 1 0 0 0 14.04.2013Zapaśnik sumo atakuje na stadionie – wirusowa kampania marki Devk (wideo)Zapaśnik sumo szarżujący przez kolejne rzędy krzesełek – taką scenę zobaczyli widzowie na stadionie w Leverkusen. Była to kampania wirusowa niemieckiego ubezpieczyciela, firmy Devk.
0 1 0 0 0 14.04.2013General Motors znowu kupuje reklamy na FacebookuGeneral Motors ponownie kupi reklamy na Facebooku. Decyzję ogłoszono jedenaście miesięcy po głośnym rozstaniu reklamowym obu koncernów.
1 1 0 0 0 14.04.2013Billboard z hologramem promuje nowy model butów Nike (wideo)Holograficzny nośnik reklamy zewnętrznej promuje w Amsterdamie nowy model butów Nike. Kampanię przygotowała agencja Mindshare i operator reklamy outdoorowej JCDecaux.
1 2 0 0 0 13.04.2013Timotei promuje kosmetyki z ekstraktem róży z Jerycha (wideo)12 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa szamponów i odżywek do włosów z esencją z róży jerychońskiej. Produkty oferuje marka Timotei (Unilever).
0 1 0 0 0 12.04.2013Zarząd NC+ przeprasza klientów12 kwietnia na swojej stronie internetowej NC+ opublikowała list, w którym zarząd firmy przeprasza abonentów. Ten sam list w formie płatnego ogłoszenia pojawił się również w dziennikach, m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej” i „Dzienniku Gazecie Prawnej”.
0 1 0 0 0 12.04.2013Globalne wydatki na reklamę w 2012 roku: wzrost wszędzie z wyjątkiem EuropyWzrost w skali roku wyniósł 3,2%, do 557 miliardów dolarów. Jedynie w Europie na reklamę wydano mniej – wynika z kwartalnego raportu Nielsena.
0 1 0 0 0 12.04.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSzkolenie SEM i skuteczna reklama w InternecieReklama w Internecie od dawna uważana jest za jedną z najskuteczniejszych form promocji. Jak jednak wykorzystać Internet do promowania firmy? Które formy promocji są skuteczne? Display, kampanie linków sponsorowanych czy pozycjonowanie? Jak wyliczyć potrzebny budżet? Czym kierować się, wybierając agencję do obsługi kampanii?
0 1 0 0 0 12.04.2013Marka LG wybrała agencję Hypermedia IsobarHypermedia Isobar, zwycięzca przetargu ogłoszonego przez LG, zajmie się realizacją zintegrowanej komunikacji marketingowej tego brandu.
1 1 0 0 0 12.04.2013Nie trzeba NIP-u w rozliczeniu rocznym – nowy spot Ministerstwa Finansów (wideo)Ministerstwo Finansów po raz kolejny sięga po reklamę telewizyjną i media społecznościowe w kampanii społecznej rozliczeń rocznych.
1 1 0 0 0 12.04.2013Plus zachęca do przeniesienia numeru (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca przenoszenie numeru telefonu komórkowego sieci do Plus.