Każdy rok ma znaczenie – odświeżony Glenfiddich
  • 0
  • 1
11.10.2007

Każdy rok ma znaczenie – odświeżony Glenfiddich

Najpopularniejsza szkocka single malt whisky Glenfiddich, odświeża swoje oblicze. Od października w sklepach pojawiają się nowe opakowania trunku. To element wprowadzanej obecnie ogólnoświatowej komunikacji – Glenfiddich. Every Year Counts.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2007

Jesień z Piastem na ekranach kin

Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła pierwszą w historii marki kampanię kinową. Przez dwa miesiące, od października do początku grudnia, na ekranach kin Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy, zobaczyć będzie można spot reklamowy marki, wykorzystujący hasło „Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo.” Kampania jest kontynuacją prowadzonej w miesiącach letnich kampanii telewizyjnej oraz dwóch poprzednich kampanii outdoor marki, o tym samym tytule.