Kaszka ze szkłem zalewa Facebooka, czyli kryzys Nestlé
  • 0
  • 1
30.08.2011

Kaszka ze szkłem zalewa Facebooka, czyli kryzys Nestlé

Już do ponad 3 mln polskich użytkowników Facebooka mogła dotrzeć plotka o zagrażających zdrowiu kaszkach Nestlé. Kto napędzą tę histerię? Użytkownicy serwisu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Sam Kinki

13 lat temu

Google before you Tweet is the new think before you speak!

Do mnie trafiła ta informacja z od 5 znajomych na fb i od jednej znajomej via mail.
W czasach, kiedy czarny PR jest jednym z narzędzi walki z konkurencją, jestem jednak bardzo podejrzliwy co do wiarygodności takich komunikatów. Pierwsza rzecz, jaką zrobiłem to wizyta na stronie Nestle, gdzie dowiedziałem się, że sprawa dotyczy rynku francuskiego.
Ostatnio modne jest powiedzenie "Google before you Tweet is the new think before you speak!" i bardzo pasuje do tej sytuacji.
Swoją drogą szkło w słoiczku dla dziecka to zgroza. Ale przy takiej skali produkcji trafienie na ten własnie sloik jest pewnie mniej prawdopodobne niz 6 w totka.
Jako dziecko znalazłem kiedyś mysz w szklanej butelce wody gazowanej mazowszanki, gdybym wtedy miał fb...

Rozwiń komentarze

30 sierpnia 2011