Kampania soków Fortuna wkracza do telewizji (wideo)
  • 1
  • 4
14.10.2010

Kampania soków Fortuna wkracza do telewizji (wideo)

14 października rozpoczyna się telewizyjna kampania soków Fortuny (Agros Nova), realizująca cele wizerunkowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2010

Polish Open University oraz IRR w we wspólnym projekcie Warsztatów Reklamy.

Polish Open University oraz Instytut Rozwoju Reklamy organizują Warsztaty Reklamy. Cykl składa się z ośmiu czterogodzinnych warsztatów prowadzonych zgodnie z metodologią POU „open and active learning”.  Zajęcia mają na celu przybliżenie właścicielom przedsiębiorstw i instytucji, pracownikom działów marketingu oraz osobom planującym pracę w reklamie form i zasad współpracy z agencjami reklamowymi.