Kampania reklamowa Terminala 2 na Warszawskim Okęciu
  • 0
  • 1
8.04.2008

Kampania reklamowa Terminala 2 na Warszawskim Okęciu

1 kwietnia br. ruszyła kampania promocyjna Terminala 2 na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej, takich operatorów jak: JC Decaux, AMS i Supersigns.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Freekquent Flyer

14 lat temu

dobra robota- spójnie, na temat, efektownie

Hasło super, strzał w 10! Mix mediów dobrze przemyślany, jeśli już kamapania miała pójść to tylko tak. Marketerzy od warszawskiego Okęcia mieli twardy orzech do zgryzienia, ale bardzo zgrabnie sobie z nim poradzili. Impaktowy visual, spójnie zestawiony z uzasadnionym hasłem reklamowym. Kampania pokazuje jak dobrze wybrnąć z najtrudniejszego tematu. Fachowa robota.

8 kwietnia 2008

7 kwietnia 2008