Kampania reklamowa produktów do pielęgnacji włosów marki Bellissima (wideo)
  • 1
  • 2
20.11.2015

Kampania reklamowa produktów do pielęgnacji włosów marki Bellissima (wideo)

Marka Bellissima należąca do firmy Imetec w listopadzie ruszyła z kampanią reklamową. Promuje dwa produkty do pielęgnacji włosów: lokówkę Ricci & Curl oraz suszarkę Revolution. Ambasadorem marki jest fryzjer Leszek Czajka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2015

Ranking internetowych sklepów motoryzacyjnych 2015 według Opineo (infografika)

Oponeo.pl, Gmoto.pl, Felgeo.pl, Iparts.pl i E-autoparts.pl – to pierwsza piątka e-sklepów motoryzacyjnych najlepiej ocenianych przez konsumentów według rankingu Opineo.pl. Klienci chwalą sklepy motoryzacyjne online za fachowe doradztwo i wysoki poziom obsługi. Wśród grzechów głównych wymieniają nieaktualne informacje o dostępności towaru na stronie i pomylone lub niekompletne zamówienia.

  • 2
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2015

Marcin Prokop prowadzi wywiad z Kamilem Stochem w kampanii marki Atlas (wideo) [aktualizacja]

Atlas, główny sponsor Kamila Stocha, startuje z kampanią wizerunkową skupioną wokół mistrza skoków narciarskich, a także certyfikowanych fachowców. „Poznaj mistrza” to akcja angażująca fanów skoczka w sportową zabawę, której etapy będą towarzyszyły kolejnym zawodom Pucharu Świata. W pierwszej części łódzka firma zaprasza do obejrzenia interaktywnego wywiadu Marcina Prokopa z Kamilem Stochem.