Maybelline w kampanii szuka dziewczyn, które mają nowojorski styl (wideo) - Marketing przy Kawie
Maybelline w kampanii szuka dziewczyn, które mają nowojorski styl (wideo)
  • 1
  • 1
20.11.2015

Maybelline w kampanii szuka dziewczyn, które mają nowojorski styl (wideo)

Marka Maybelline New York rozpoczyna działania pod hasłem „Make it Happen”, kierowane do młodych dziewczyn. Do współpracy w roli ambasadorek zaproszone zostały blogerki: Cajmel, Little Town Shoes oraz Red Lipstick Monster.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 listopada 2015

  • 2
  • 3
  • 0
20.11.2015

Marcin Prokop prowadzi wywiad z Kamilem Stochem w kampanii marki Atlas (wideo) [aktualizacja]

Atlas, główny sponsor Kamila Stocha, startuje z kampanią wizerunkową skupioną wokół mistrza skoków narciarskich, a także certyfikowanych fachowców. „Poznaj mistrza” to akcja angażująca fanów skoczka w sportową zabawę, której etapy będą towarzyszyły kolejnym zawodom Pucharu Świata. W pierwszej części łódzka firma zaprasza do obejrzenia interaktywnego wywiadu Marcina Prokopa z Kamilem Stochem.

19 listopada 2015