Kampania reklamowa nowych produktów firmy Indykpol
  • 0
  • 1
15.12.2005

Kampania reklamowa nowych produktów firmy Indykpol

Na początku grudnia firma Indykpol SA wprowadza na rynek drobiowe pulpety w trzech różnych sosach. Celem podjętych działań jest rozszerzenie oferty o produkty nieobecne dotąd w portfolio firmy, czyli o dania gotowe w słoikach. Ponadto wyroby te są nowością na polskim rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2005

Inquiry i „Twój Styl” zaglądają Polkom do kosmetyczek

Badacze z agencji Inquiry postanowili się dowiedzieć, czym malują się kobiety w Polsce. Zajrzeli do kosmetyczek, torebek, szafek i toaletek, aby zapisać ilość, marki i kolory kosmetyków. Teraz wiemy dokładnie, jak różnorodny jest rynek kosmetyków do makijażu. „Oto cała kolorowa prawda o nas” – pisze Maria Szczepańska w artykule „Czym malują się Polki?”, który został przygotowany na podstawie raportu agencji badawczej Inquiry. Artykuł został opublikowany w grudniowym, jubileuszowym wydaniu miesięcznika „Twój Styl”.