Kampania reklamowa Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka - etap Zima
  • 0
  • 1
12.12.2006

Kampania reklamowa Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka – etap Zima

Rozpoczęła się świąteczna część kampanii reklamowej Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54888 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2006

Panasonic Kid Witness News, czyli co kręci młodzież

Rozpoczyna się najciekawszy i najbardziej pracowity etap polskiej edycji konkursu Panasonic Kid Witness News 2007. W pierwszym etapie napłynęło 75 oficjalnych zgłoszeń-konspektów z 40 gimnazjów z całej Polski. Jury wybrało już 3 najlepsze. Do szkół, które opracowały wyróżnione scenariusze wkrótce trafi sprzęt audiowizualny, który posłuży młodzieży do realizacji reportaży na temat odpowiedzialności społecznej. Spośród nadesłanych filmów w styczniu przyszłego roku wybrany zostanie najlepszy film, który zakwalifikuje się do etapu europejskiego.

11 grudnia 2006