0 1 12.12.2006Kampania reklamowa Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka – etap Zimakampanie reklamowe TweetRozpoczęła się świąteczna część kampanii reklamowej Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54888 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 12.12.2006Panasonic Kid Witness News, czyli co kręci młodzieżRozpoczyna się najciekawszy i najbardziej pracowity etap polskiej edycji konkursu Panasonic Kid Witness News 2007. W pierwszym etapie napłynęło 75 oficjalnych zgłoszeń-konspektów z 40 gimnazjów z całej Polski. Jury wybrało już 3 najlepsze. Do szkół, które opracowały wyróżnione scenariusze wkrótce trafi sprzęt audiowizualny, który posłuży młodzieży do realizacji reportaży na temat odpowiedzialności społecznej. Spośród nadesłanych filmów w styczniu przyszłego roku wybrany zostanie najlepszy film, który zakwalifikuje się do etapu europejskiego.
0 1 0 0 0 12.12.2006Nowy serwis internetowy na 1000 dni HeyahJak często powinno się odnawiać serwis internetowy? Specjaliści twierdzą, że marki aktywnie promujące się w Sieci powinny robić to co roku.
0 1 0 0 0 11.12.2006Coats ogrzeje serca najmłodszychModelki – dziennikarki i aktorki w strojach projektu Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego, Moniki Onoszko, Jerzego Cieleckiego, Łucji Wojtali i młodych projektantów na jednym wybiegu. 15 grudnia br. w Łodzi odbędzie się Gala Charytatywna, z której dochód zostanie przeznaczony w całości na Dom Dziecka dla Małych Dzieci przy ul. Drużynowej w Łodzi.
0 1 0 0 0 11.12.2006Uczniowie z ponad 3600 gimnazjów w całej Polsce wzięli udział w I ogólnopolskiej Olimpiadzie ZdrowiaDzisiaj, na pierwszej godzinie lekcyjnej w gimnazjach, które zgłosiły chęć udziału w projekcie, odbył się I etap Olimpiady Zdrowia. Organizatorem i pomysłodawcą akcji jest firma Indykpol S.A. Patronat nad całym programem sprawuje Minister Zdrowia prof. Religia oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej.