Kampania promująca nowe „kobiece” kanapki w KFC (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania promująca nowe „kobiece” kanapki w KFC (wideo)
  • 1
  • 1
14.01.2011

Kampania promująca nowe „kobiece” kanapki w KFC (wideo)

Twister Collection to ulubiona kanapka klientek KFC, podawana na trzy różne sposoby: klasyczny, premium i atikos. Promujący ofertę spot telewizyjny i konkurs „Twist Up Your Style” na stronie fanowskiej marki nie pozostawiają wątpliwości – to propozycja skierowana przede wszystkim do pań. Do wygrania stylowa sesja zdjęciowa i zakupy w Mediolanie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54967 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 stycznia 2011