0 1 0 0 0 19.01.2011Rubikom Strategy Consultants zbuduje markę Hossa FinanceZ początkiem stycznia br. agencja doradztwa strategicznego Rubikom Strategy Consultants rozpoczęła współpracę z firmą Najda Consulting. Głównym zadaniem agencji będzie opracowanie strategii rynkowej marki Hossa Finance.
0 1 0 0 0 19.01.2011Promocja Polski na Miedzynarodowych Targach Turystycznych ITB w BerlinieOd 8 do 13 marca w Berlinie trwać będzie największa impreza turystyczna świata – Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB. Gospodarzem tegorocznej edycji została Polska. Na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej kampanię promującą nasz kraj podczas tego wydarzenia opracowało studio Platige Image.
0 1 0 0 0 18.01.2011Nowy „Cocktail book” ŻubrówkiAgencja reklamowa ArtGroup wygrała przetarg na realizację nowych materiałów wizerunkowych dla koncernu CEDC, który jest właścicielem m.in. marek Bols, Żubrówka, Soplica czy Absolwent.
0 1 0 0 0 18.01.2011Agencja ComPress prowadzi e-PR dla Siódemki.Umowa na świadczenie usług public relations w Internecie dla firmy kurierskiej Siódemka podpisana została na okres trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia.
0 1 0 0 0 18.01.2011BAV Consulting zbada marki piwneCarlsberg Polska jest nowym klientem BAV Consulting, struktury badawczej należącej do grupy Young & Rubicam Brands. BAV Consulting zbada kondycję marek z portfolio Carlsberga.
0 1 0 0 0 18.01.2011Filmweb – od dziś również z gramiFilmweb, największy polski portal filmowy, uruchomił dział gier wideo.
0 1 0 0 0 18.01.2011O gadżetach reklamowych – na FacebookuFirma Fortress Gifts, specjalizująca w realizacji wielkowolumenowych promocji gadżetowych dla firm, założyła na Facebooku profil poświęcony gadżetom promocyjnym.
0 1 0 0 0 18.01.2011Pełka Creatives i Pełka PR dla Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży BezpośredniejAgencja Pełka PR rozpoczęła współpracę z PSSB, skupiającym największe firmy sprzedaży bezpośredniej. Umowa obejmuje kompleksowe usługi korporacyjnego public relations, w tym doradztwo strategiczne, współtworzenie strategii komunikacyjnej instytucji oraz relacje z mediami w ramach biura prasowego. Pełka Creatives zajmie się dodatkowymi projektami o charakterze BTL i eventowym, wykonywanymi dla klienta w ramach ustalonych działań.
0 1 0 0 0 18.01.2011Rok 2010 na polskim rynku piwaRok 2010 branża piwna w Polsce zakończyła wynikiem o 0,3% gorszym od rezultatu osiągniętego w czasie poprzednich dwunastu miesięcy. Kompania Piwowarska pozostała liderem rynku mimo zmniejszenia sprzedaży. Niekwestionowanymi liderami rynku piwowarskiego w 2010 roku były dwie sztandarowe marki KP: Tyskie i Żubr. Od października 2010 r. Kompania Piwowarska jest także liderem w handlu nowoczesnym.
0 1 0 0 0 18.01.2011Turek Biały w opakowaniu od SaltPepperGrupa Soparind Bongrain wprowadziła do sprzedaży nowy produkt – twaróg Turek Biały. Opakowania zaprojektowała agencja SaltPepper Brand Design.